Sunday, February 1, 2009

I'M BACK!!!!

Salam..
bertemu kembali setelah beberape bulan x menulis..
aku masih seperti dulu..
xbnyk perubahan kecuali dari segi fitness...hehehehe...
baru abis latihan pusat utk unileague 09...kene lanyak je pagi petang..
so skrg semue kene jage..mkn,minum,gaya hidup pun kene berubah kalo nk fit..
aku tgh berusaha ke arah tu skrg..

keje pun mkin bnyk..
maklum la aku dilantik oleh rakan utk mengetuai satu seminar yg akan dianjuran oleh bdak2 kelas aku utk memenuhi silibus subjek seminar sains sukan..
skrg ni dh msuk bulan 2..kertas keje x leh hntar lg utk kelulusan universiti..hahahahaha..
teruk btol aku handle bdak2 aku kn????hehehehehe....
tp aku yakin ngn mber2 aku..ade sebulan lg sebelum tarikh seminar tu akn diadakan..
muali ari ni aku kene push skit ajk2 n mber2 kelas aku...
gud luck 4SPS...

marilah kite same2 mendoakan agar zionis ditimpa bala dan tidak lg mnyerang gaza..
bersame2 lah kite doakan agar keselamatan rakyat palestin dilindungi ALLAH S.W.T...

ok xde pe lg utk kali ini..
berjumpe lg di siri akn dtg..
wassalam...

No comments: