Tuesday, September 16, 2008

bola dan kehidupan..

salam..
bertemu lg aku ngn korang pada siri kali ni..

mula2 nk cite psal bola..
ari ni bermulalah Uefa Champions League 08/09...
sperti biase..kaki2 bola akan bersengkang mata menyaksikan pasukan faveret masing2 bermain..
bagi memungut 3 mata sebagai bekalan untuk pusingan seterusnya..
aku sempat tgk 1st half game chelsea vs bordeaux..
ternyata bordeaux bukan lawan setanding chelsea..
so aku pun balik...mate dh ngantk time duk tgk game td..

hujung mggu baru ni aku telah ke UKM Bangi untuk menjalani kursus sebagai sukarelawan Asean University Games KL 2008...
tiada ape yg menarik di sana selain mndapat sedikit kenalan baru..
selamat berkenalan diucapkan..
hehehe...
ade 2 lg siri kursus yg perlu aku hadapi..
dan kemungkinan aku tidak dapat berhari raya haji@korban bersama keluarga tersayang sekali lg..
huhuhuhuh...

berkaitan dgn si dia..
rmai mber2 aku sruh cite hal si dia dlm ruangan ni..
tp aku nk cite cam ne..aku mmg xder si dia..
hehehehehe...
hakikatnye sebnarnye.... aku sdang berusaha memenangi hati si dia...
so tggu je kemunculan si dia...
hehehehe...

smpai di sini je stakat ni..
aku nk g tlg mber2 aku msak utk sahur dlu ye..
semoga berjmpa lagi di siri akn dtg..

1 comment:

Encik TerBANG said...

si die la sangat..
wooo..
koya jiwang...

haahhaahhaa..
dappe2...

aku support mu dari jauh..