Tuesday, September 9, 2008

kehidupan mesti diteruskan..

salam..

tahniah kpd adek aku sbb dh ade org yg mnyintai n mnyayangi..
semoge berkekalan..
aku je msih blum berounye..
hikhikhik...
mngkin blum ade jodoh kot..
hahahhaha....

minggu ni cam bz n bnyk sgt keje nk kene wat..
dan mcm biase mslah susah nk tdo kmbali lg..
adussss....
hrap2 aku dpt selesaikan keje2 n kesibukkan aku sebelum menjelangnye hari sabtu ni..
hehehehe...

2 hari dlm minggu ni aku sgt bz di siang n malam hari..
siang bz ngn kelas..
mlm plak bz wat assigment...

ari ni aku n grup kene ngajar bdak2 kelas kemahiran alang imbang utk subjek gimnastik..
susah btol kemahiran ni..
dan mcm biase aku rase aku gagal mngajar dgn baik...
walaupun aku tau aku leh ajar lbih baik..
tp bdak2 kelas dpt juge la skit serap kemahiran yg aku n grup aku ajar td...
walaupun pose mereka ttp bg kerjasama yg baik..
thanks my frens...

stakat ni je la dlu..
xde idea plak..
huhuhu..

2 comments:

Encik TerBANG said...

aaa~~ terime kasih kandaku..

kalu nk awek kne brani, jgn rase hensem, wat slambe n think +ve...

ejaan mu ade saloh tuh siang jd saing..
check smulaa..

berak mu nih

Encik TerBANG said...

anda d tag