Wednesday, September 3, 2008

september=ramadhan

salam..
pertama sekali aku nk ucapkan selamat berpuase kepada semua umat islam..
ni adalah kali ke 2 aku berpuase di UTM..
x banyak perubahan yg berlaku...melainkan harga makanan yang semakin mahal..huhuhu..
kalo x makan lapor..hehehee...
bende-bende lain masih same cam tahun sudah-sudah..
aktiviti pun x lari banyak..
sahur--->kelas--->beli juadah--->buke--->terawih

waktu malam diisi dengan berterawih..
kali ni aku terawih kat blok je ngn member-member aku..
penuh ruang tamu blok..
hehe..
meriah beb..
harap-harap terawih ni berpanjangan sehingga cuti raye...

sebelum undur diri..
aku dan rakan-rakan futsal aku sekali lagi telah gagal dalam pertandingan kosmo varsiti futsal 08..huhuhu..
lebih teruk, peringkat kumpulan pun x lepas..
aku x tau ape jd ngan pasukan ni..
mungkin tiada persefahaman??pengalaman??stamina??..
biarlah ia berlalu..

mulakan dengan yang baru lepas ini..

jumpe lagi..
assalamualaikum..

4 comments:

Anonymous said...

kate ade awek..cite ahh pasal awek skit..cite pasal bola pun bkn menang gok..jaguh kg je mu..

en.arepato said...

blum smpai waktu nyer..

Anonymous said...

hahaha..apsal ak x tau apat ada blog ni??heheh..

en.arepato said...

baru-baru berjinak..
hehehe..
kalo blh tlg letak name kat bawah komen anda..
untuk rujukan je..
terime kasih..