Thursday, September 4, 2008

sebelum dan selepas..

salam..
sebelum ni aku xkenal pun blog..
tp selepas terbace blog en.terbang a.k.a adik aku...aku rase besh gak kalo ade blog ni..
hehehehehe...

member aku, faqhri dh blik dr slovenia 2 hari yg lepas..
die g main futsal..
wakil masum smpena world university game kat sane...
sbg seorg kawan yg dh main bnyk game ngn die merasa bangga di ats kejayaan die..
hehehehe...
dpt jgak la souvenier dr sane..
terime kasih faqhri..

hari ni msuk hari ke 4 kite berpuase..
dan dh 4 hari jugak UTM dilanda hujan..cume hari ni je kurang skit hujan..

esk aku ade test subjek fisiologi..
open book test ni biase nyer susah nk jawab..
dh le preparation kuang..mcm mane nk jwawab esk...harap2 soalan yang Dr.Z buat x la susah tahap dewa..
mencabar skit2 x pe r..hehehehe...
gud luck semue member2 n utk aku jugak..

3 comments:

azie said...

salam,
welcome to blogging world

err..tolong tny kat faqhri, budak2 tesl tak dpt souvenier ke?ehehe

en.arepato said...

10Q..
tnye la die sndiri..
hehehehe...

Encik TerBANG said...

adek mu a.k.a incik terbang = TERBAEK